Jag är allt han har.

Jag somnade vid tre i natt och ändå så är jag vaken nu, helt sjukt..  
Trodde typ att jag skulle vakna vid 12 eftersom att jag vaknar vid den tiden om jag går och lägger mig sent (:

Aja jag ska ju inte klaga för det är skönt att vakna och veta att man inte sovit bort hela dagen, hihi :) 

Imorgon är det en vecka kvar sen så drar jag till Rom och Sicilien... wiieeehooo vad jag längtar.
Kan det bli bättre?! tror inte de va! :D


www.google.se

Ser inte bilden härlig ut?! Det är från Sicilien, vet inte om det är därifrån på den delen av ön jag ska vara på
men vad spelar det för roll. Borde ju se ganska lika ut överallt på Sicilien.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!