Jobba imorgon

Inte uppdaterat bloggen på hela dan. SKANDAL lixom. haha nejdå överdriver bara lite.

Men som sagt har inte haft tid till att blogga idag eftersom att jag har åkte moppe till mitt jobb som
jag ska börja jobba på imorgon. Sen så har jag gjort lite annat skit som jag inte tar upp här.
Jobbar typ bara tre dagar denna vecka, men imorgon när jag kommer hem ska jag och min mamma storhandla
på Ica Maxi inför midsommar. :D

Sen idag har jag även snackat med den dära snygga killen som jag nämt i något inlägg längre ner.
Måste försöka få hans mobil nummer så att jag kan smsa med honom på torsdag när jag är påväg till Stockholm
och även när jag jobbar.

Så alla som har mitt nummer kan ta och smsa mig imorgon när som helst :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!