Pissed off..

Jag är verkligen pissed off just nu, om detta stämmer så är jag jäkligt arg.
Min kusin, hennes mamma och pappa plus min mormor och morfar skulle komma till Stockholm och
fira midsommar. Men nu verkar det inte så eftersom att min kusins pappa ska jobba då.
Min mormor frågade min mamma om vi kunde komma till henne på midsommar men det är så att hon
som bor i Stockholm hade bjudit dit hennes farmor och farfar på midsommar.

Så länge jag får träffa min kusin så är jag glad, seriöst så gör jag nästan vad som helst för att få träffa henne.
Min kusin betyder nästan allt för mig, vi delar så många många minnen med varandra och vi ses nästan aldrig.
Jag skulle inte ha några som helst problem med att åka till henne istället och träffa henne och mormor och morfar. Det här är nog den ända chansen att få träffa min kusin men hon i Stockholm kommer jag få träffa två veckor sen i sommar.

Om jag ska vara helt ärligt så är det mycket mycket roligare hos min kusin även fast det kanske inte finns så jättemycket att göra där men det känns så. Jag blir så glad av att vara där, kan glömma allt annat som är runt om kring mig. Får ju då även träffa min mormor och morfar som är världens snällaste och min mormor gör godaste maten i världen.

Både jag och min kusin saknar varandra otroligt mycket..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!