Hade inget att göra

Namn: Johanna

Piercingar: Öronen, två

Tatueringar: Nej

Längd: 160cm

Skostorlek: 36-37

Hårfärg: Blond

Fräknar: Nä.

 

Kär? JAAAAA!!! :)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej

Tycker du att du är attraktiv? Hahaha! det vet jag inte riktigt.

Dricker du? Water ;)

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Wella och barnängen

Vilken parfym använder du? DKNY och Lacoste

Vad är du rädd för? Spindlar och höga höjder

Gillar du att tvätta? Nej

Gillar du berg- och dalbanor? Jao

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Hmm... skit längesedan jag hyrde en film..

Filmen du köpte? Baksmällan :)

Låten du hörde: Baby- Justin Bieber

Låten du laddade ner? Never say never - Justin Bieber

Personen du ringde? Karin

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Kniven mot strupen

Person du tänkte på? Han <3

 

 

Favorit…

Låt: Någon med Justin Bieber, haha :D

Sak att göra: ha kul :D ahaa

Sport: Fotboll ;)

Dryck: Vatten :)

Kläder: Jeans och T-shirt :D

Film: Kollar inte så mycket på film..

Bil: I don't know

Serie: Kollar inte så mycket på sånt :)

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? nej

Gråtit över en flicka? Mabye

Ljugit för någon? har väl alla..

Varit i slagsmål? haha nej.

Blivit arresterad? Nää :)

Träffat någon från internet IRL? Nej, inte än ;)

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Ingen

Hjärtan brustet på grund av dig? det vet jag?!

Tjejer du kysst? 0

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? inga typ.. asså jag har vissa på facebook och så..

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen gång.. men själva Johanna har väl varit några gånger.. haha. Eller jag fattar inte..

 

Senaste…

Boken du läste? Oänlig låtlista- av vem kommer jag inte ihåg :O

Personen du fick e-mail av? vet inte, får massor med mejl som jag inte läser..

Personen du fick brev av? CDON

Personen du fick sms av? Karin

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår

Saken du köpte? En tröja från CDON

 

Vad har du gjort idag? Sovit och lyssnat på musik..

Brukar du svära mycket? nej, men det händer

När stiger du upp på morgonen? runt halv sju på vardagarna, på helger runt 10

Vad har du på dig?
tröja.. sovkläder :D

Vad ska du göra ikväll? Ingen aning. Kolla på tv :D ahah

Vad är du allergisk mot? Inget

Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen av dem :)

Salt eller socker? socker..

Gillar du ketchup? Det är väl okej.

Är du glad nu? Inte ledsen ialla fall :)

Var du glad igår? Samma då ;)

Vad dansar du till? Musik :)

Stockholm är… ? En stad jag inte vill bo i, inte för att jag inte gillar Stockholm för det gör jag... Sveriges huvudstad

Göteborg är… ? En stad där jag bor :D hah

Kan du sjunga? No men vill kunna

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? USA, Italien(ska dit i sommar) Spanien och Frankrike.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!