Sommar

Nu ska jag ut och fota lite och sen ska jag till affären och se ifall de har fått en tidning som jag vill ha.
Känns rätt tråkigt att vara inne när det ändå är hyfsat väder ute,det är sol ibland.

Får la nyta nu av vädret och vara ute massor innan jag börjar jobba nästa vecka :D
Sen är det ju midsommar nästa vecka,wiiieeehooo :D

Har snackat lite med min kusin, jag saknar henne så himla mycket. Måste få träffa henne nu i sommar.
Då ska vi prata om allt mellan himmel och jord, vi ska bada bada bada, vi ska vara stammisar på Ica och
bara ha allmänt najsit. Lixom göra sånna saker som vi brukar göra.

Hoppas att vi kan se den dära snygga killen, han brukar vara ute med kompisar och åka moppe och även spela fotboll.
Förra året så var jag och min kusin utanför där han bor, det finns en liten lekplats där så vi satt där och lyssnade på musik. haha :D

Ska träffa henne på midsommar så då kommer det bli masor av snack hon och jag :D
Hoppas hon har fixat en Tröja så kan hon och jag ha dom på oss :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!