Midsommar

Hejhej..

Har inte skrivit på någon dag nu men har varit i Stockholm och haft det kul och då har jag inte tänkt så mycket
på bloggen. Ska iallafallfixa en ny blogg design för den som är nu på min blogg har jag haft ett tag.

Aja iallafall, ska berätta lite om mina dagar i Stockholm.

Kom upp i torsdagskväll och sen på fredag kom min kusin, hennes mamma, pappa och min mormor och morfar.
Vi åt god mat, gick till en midsommar stång där det var lite saker och sen gick vi och badade. När vi badade
såg jag och min kusin en snygg kille, haha :D

Sen i lördags(igår) gjorde vi inte så jättemycket, vi badade lite. Sen på kvällen chattade vi med en kille, hahaha fett med kul det var.. :) men min kusin tog över min dator ett tag och skrev med han, senare kommer min kompis och skriver med han också.. hah :D

 Nu ska jag göra färdigt min blogg design :) tjao




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!