Justin Bieber

Hej.




Han är så himla bra. Jag har gillat han ända sen han sjöng låten With you med Chris Brown.

Han är så himla söt, vet inte varför jag har börjat gilla honom så mycket men han är bsra så himla bra.
Det spelar ingen roll hur han ser ut för han är lika söt oavsett kläder, frisyr och annat. 
 
Igår när jag vaknade så printade jag ut några bilder på honom som jag satte upp på min vägg, där jag har andra posters
och bilder med honom. 

Om inte han kommer till Sverige snart så ska jag åka till USA med de pengar jag har, de jag ska få när jag sommarjobbar och
med min mammas och pappas sparkonto ( skämt o sido där med mamma och pappa). Men de får betala lite på min resa till USA.
För jag vill verkligen träffa honom, eller aa se han sjunga. Jag skiter i om jag åker dit med en kompis, föräldrarna eller om jag får åka dit själv, för jag ska se honom.  

Jag gillar Sverige och är glad att få bo här men ibland kan det suga. Jag menar kolla bara på Justin Bieber, han är född i Canada
och bor nu i USA. Han åker runt i USA och uppträder, åker även till andra länder i världen som England,Frankrike, Tyskland
och Japan. Men åker han till Sverige? nej det gör han inte, utan han ställer in vistelsen i Sverige. Fast han kan åka till England
och Tyskland flera gånger.. aja.


Postat av: N I C O L I N A - F O T O B L O G G

Hoppas dina föräldrar hjälper dig med din USA resa och att du får träffa Justin! :D



SV: M och den kommer precis över rumpan :) <3

2010-06-06 @ 20:17:25
URL: http://nicolinajovic.blogg.se/
Postat av: Inez

Han är söt, men vi har itne ritkigt smma musiksmak ;)



sv: Tack! :D

2010-06-07 @ 16:30:47
URL: http://zeni.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!