Vädret

Min kusin berättade nyss att hon såg en stor spindel nära henne :O
Spindlar är så sjukt äckliga och jag som såg en långben när jag skulle fixa en macka..
Så nu vågar inte jag gå in i köket..

Aja nu till något annat..

Det ska bli sol imorgon enligt väderraporten :D:D så jag hoppas verkligen att jag kan gå
ut och cykla imorgon och fota. Denna sommaren ska jag fota massor, varje dag, men då får
det ju ta och vara bra väder också.

Om det är bra väder imorgon så ska jag

* Cykla, måste röra på mig och inte bara vara inne.
* Läsa en bok och samtidigt sola.
* Fota massa ute.
* Gå till affären och köpa mig en glass.

Mer vet jag inte !?

Om det är dåligt väder så ska jag

*Sova
*Sova
*Sova

Ja, vad mer kan man göra ?!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!