=)

Hejhej!

Har inte uppdaterat bloggen på någon dag nu men jag har varit i Stockholm och så.
Åkte till Karin i torsdags morse och hon mötte upp mig vid centralen och sen så tog vi tåget
till Haninge eller Huddinge vet inte riktigt, haha och på tåget såg vi en fjortispojke.. hehe :D sen när vi kom fram så gick inte bussen förrän om en timme så vi gick in på coop men köpte inget. Senare så kom Karins
pappa och hämtade oss. När vi kom hem till Karin så gjorde vi inte så jättemycket, vi åt lite, kollade på tv och spelade kort.

På Fredagen så skulle jag och Karin gå upp klockan åtta för att fixa oss och så men vi vaknade vi kvar i nio.
Så vi åt lite frukost och gjorde oss iordning och sen så gick vi till bussen för att åka in till Handens centrum.
När vi kom till centrumet gick vi runt i några affärer och kollade, det första jag behövde göra var att köpa en borste och fixa mitt hår. Haha.
Sen så gick vi och åt på Tacobar, det vi tog var helt okej men lite dyrt bara. Efter att vi hade ätit så gick vi runt och kollade lite mer i affärer och sen så blev vi så trött på Centrumet och ville hem men vi orkade inte dra hem. Så vi stannade kvar och så tog vi en fika på ett Café och så såg Karin en snygg kille från hennes skola... Hihi =)
Senare så kom hennes pappa och syster och hämtade oss, vi hade varit i centrumet i 3timmar och 30minuter, haha inte lite länge :o

När vi kom hem så spelade vi lite Guitar hero och åt lite mat. Sen så kollade vi på idol och spelade kort.

På lördagen (igår) så gjorde vi inte så mycket var typ bara hemma oss Karin. Senare på dagen åkte vi och handlade lite mat och sånt som vi skulle ha till kvällen eftersom att vi skulle fira Karins födelsedag (hon fyller år imorgon). Efter det åkte vi hem och spelade guitar hero och väntade på att maten skulle bli klar. När vi hade ätit så kollade vi på tv och senare så spelade vi kort.

Idag så när jag och Karin vaknade så åt vi frukost och sen så gick vi ner till vattnet och tog lite bilder till min fotouppgift som jag har i skolan. Blev endel riktigt bra bilder =)
Efter det så fixade jag mig och packade mina saker sen så åkte vi till hennes farfar som fyller år idag.
Innan vi åkte till hennes farfar och farmor åkte vi iväg och köpte men blomma som vi hade med oss.
Sen så när vi hade varit där en stund så tog jag och min mamma våran bil och åkte hem.

=) =)

Det var lite av vad jag har gjort i Helgen, hihi =)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!