Tre saker



1. Jag vill jobba som fotograf när jag blir äldre, ha eget företag - Jag älskar att ta bilder, dock är jag väldigt dålig på att bestämma mig för att jag ska ta några bilder. Dålig fantasi har jag också, det är så att jag inte riktigt vet vad jag ska ta för bilder och när jag väl har några idéer så är det för svårt för mig eller så blir det inte bra. :/  Väl när jag har kameran med mig och jag tar några bilder så kan det bli rätt så bra bilder, så jag är inte dirket någon dålig fotograf.

2. Jag är alltid glad, eller aa för det mesta - Får höra flera gånger från min pappa att jag alltid är så glad och att det inte finns någon som är så snäll och omtäcksam som jag. Att jag tänker på andra istället för mig, men jag är en sådan människa som vill att folk runt om om kring om som tillexemepel min familj och släkt ska ha det bra. Så när dom har det bra då har jag också det bra. Jag är inte en sådan människa som bara tänker på mig själv och vill vara som en bortskämd unge som ska få allt jag vill ha. Om jag vill ha något så vill jag helst betala det själv men någon gång kan man ju få något av sina föräldrar.

3. Jag gillar att dansa och sjunga - Om jag får dansa och sjunga då mår jag bra. Jag går i Street/hiphop och ska forsätta med det efter jullovet. Jag kan vara hemma en dag och sätta på högmusik och bara stå och dansa till den, jag är ju inte så jättebra på att dansa men det är ju så kul och det är ju det viktigaste.
Sen så ska jag få en sångkurs i födelsedag/julkapp av mina föräldrar så om jag blir bra på att sjunga så kanske jag ska söka idol 2011, haha =) undra hur det kommer gå och om jag ens vågar sjunga inför juryn.
Det är ju bara att vänta och se ifall jag blir något bra på att sjunga.. =)



Postat av: C A T A L I N A

Tack så jättemycket, detsamma! :)

Allt bra med dig?

2010-11-15 @ 20:09:21
URL: http://ccatii.blogg.se/
Postat av: Jag fotar

Sv: Tack så mycket! =)

Och detsamma!

2010-11-15 @ 22:28:18
URL: http://jagfotar.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!