.

Måste bara skriva en sak..
Det var så att när jag skulle på bussen så skulle massor med små ungar på så det
blev helt fullt i bussen så jag fick ställa mig längst fram. Sen så efter ett antal hållplatser så
kommer det några killar och går på bussen. Den ena skrattar as mycket hela tiden och så säger en annan
ba till den tredje killen : juckar du?! du är inte ensam på bussen...
Jag kunde bara inte hålla mig för skratt, hihi :D


Idag har jag annars bara varit i skolan och där pluggade jag engelska och gjorde min projektplan :D
Fett onödigt att jag åkte till skolan, för jag hade inga lektioner som varje torsdag men jag fick pluggat iallafall :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!