Happy face!

Hejhej

Snart ska jag dra till skolan får skjuss idag annars hade jag redan varit på bussen.

Sen efter skolan ska jag åka hem till min pappa och hämta lite saker som jag ska ha med
till Stockholm och sen till min mamma för att se om jag behöver något där.
Sedan efter det drar jag ner till Kungsbacka där min mamma jobbar, måste åka en jäkla omväg nu
bara för att den bussen som åker ner dit inte stannar vid hållplatsen vid min mamma. Den har alltid stannat
där men nu gör den inte det för att den ska bli mer som en express bus och bara åka förbi hållplatsen.

(:

WWWWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHOOOOOOOOOOOOO



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!