Ego women!



Det finns så mycket som man oroar sig över ibland som tillexempel om man kommer in på den skolan man vill, om man fått de jobb man sökt, om någon nära har råkat illa ut och mår bra, om tröjan man såg på sin favorit affär kommer finnas kvar till nästa dag för man hade beslutsångest om man skulle köpa den eller inte osv.

Orolig har jag varit många gånger av olika anledningar, just nu oroar jag mig över om jag kommer få något jobb så jag kan börja jobba lite. Jag gör vad jag kan för att få jobb och jag vet att det inte är det lättaste att få jobb
men så länge man söker det som går att söka så kan man inte göra så mycket mer.

Jag har alltid varit den där tjejen som inte varit värdsbäst men inte värdssämst heller, har varken haft det skit lätt eller skit svårt. Det har bara varit så att jag inte riktigt vet hur jag ska göra för att det ska bli bra, eller så att någon annan ska bli skit nöjd och ändå tycka att det jag gjort är helt ok.  
Att leva upp till att få andra människor att bli ski nöjd och skit stolt över mig har aldrig varit min grej.
Jag har försökt att bli den dära tjejen som alla är stolta över och gillar men inte riktigt lyckats, egentligen borde jag försökt gått min egna väg för längesen. Visst har det funnits stunder då vissa har varit lite extra stolta eller glad över mig för att det har varit något speciellt som hänt eller så, men det har inte skett många gånger.

Den som får mig att vara stolt över den jag är idag är min pappa, visst jag behöver inte höra från någon annan att jag är bra som jag är för att jag ska va nöjd med mig själv men det är så att min pappa har peppat mig till100.
Jag älskar att fotografera och tycker att jag ibland kan lyckas få jättefina bilder men det är sällan man hör från andra att bilderna är fina. Utan istället hör man att folk tycker någon annan som fotar fotar bra bilder och att man borde fota något liknande. Det är ju inte så jättekul att höra sånt, då blir man ju inte så peppad på att fortsätta fotografera. Visst jag är inte värdsbäst på att fotografera, inte det jag vill få fram utan det jag vill få fram är att det är inte så kul för varken mig eller någon annan att höra att det finns någon som är bättre än sig själv att man inte får några possitiva kommentarer på det man gör, utan istället ska kommentera om någon anna till en själv hur bra den personen är.

Det jag vill säga är att jag är nöjd med mig som jag är oavsett vad andra tycker om mig.
Så var stolta över er!!!

:D:D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!