Svaren på frågorna.

Svar från frågestunden

Vad har du för mobiltelefon för ja har funderat på å köpa en ny ?

- Jag har en htc smart, dock är den inte så smart som man tror.

Ramlösa eller loka ?

- Loka alla gånger.

Vad är det godaste godiset ?

- Hmm, det var svårt men jag gillar sura saker, typ som dom dära blå/rosa flaskorna.

vad gör du på fritiden mer än o fota ?

- Jag sitter vid datorn typ.. haha nee men är med kompisar, i stan o massa annat skoj.

Hur länge har du fotat?

- Har fotat sen sommaren 2008

Va e din favorit färg ?

- Röd :D

Om du kunde flytta vart som helst i världen(eller inom sverige) vart skulle du flytta då

- Svårt, finns så många ställen jag skulle vilja flytta till men typ något varmt tropiskt land.

Ska du söka till universitet nu efter gymnasiet , om så vart söker du ?

- Ah, jag har redan sökt in till både unversitetet och högskola. Söker via studera.nu

Vilka bloggar brukar du läsa dagligen ?

- Läser inga bloggare dagligen men finns några bloggar som jag läser väldigt ofta.

Vad är det bästa med sommaren?

- Att det är så varmt och att man kan njuta med sina nära och kära.

Vilken är din största dröm?

- Att bli fotograf

Vilket/vilka bildredigeringsprogram använder du?

- Jag använder mig utav Photoshop CS5

Har du något husdjur ?

- Nej men jag ahr haft, säkert 10 kaniner, en katt, två marsvin, två sköllpaddor och fiskar.

Vad använder du för kamera ? och vilka olika objektiv har du ? använder du kameraställ?

- Har en Canon eos 450D med två objektiv, ett macro och ett tele sen de objektivet man får när man köper kameran. Använder kameraställ väldigt sällan.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!