I'm a Star

Tja!!

Värt att jag drog till tandläkaren idag och så tog dom två bilder och sen kolla om ja hade några hål och sa
att jag hade perfekta tänder. Sen så började ena tandläkaren att ta fram en spruta och jag blev lite rädd där
men hon sa bara att det var någon banan sak jag skulle få på tänderna.
Sen så sa hon att jag inte skulle få äta eller dricka något på en timme :(

Efter det drog jag till skolan, missade halva tema dagen som var i skolan där det typ snackades om likbehandling :o var rätt tråkigt, skulle bara göra en sak i grupp och sen fick vi sluta.
Men jag var tvungen att stanna i skolan i tre timmar för att ha matte i en timme :(

Det var några till i min klass som skulle vara med på mattelektionen för dom också läser matte
men inte var dom där.. så fick typ en privatlektion av min mattelärare, rätt nice fast han fråga mig mass saker
och jag typ kunde inget :o

Sen efter det åkte jag hem och nu sitter jag här vid datorn men ska strax ta bussen till min mamma! :D

Hoppas hoppas hoppas att jag kan träffa Jocke nästa helg ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!