In the club!!

Sitter framför tv och kollar på Råttaouille och lyssnar på musik.
Kollade nyss på första Indiana Jones filmen för att jag har en uppgift där jag ska skriva lite om den filmen.

Idag följde jag med min mamma och hennes kille till mediamarkt där min mamma
skulle köpa en födelsedagspresent till min bror. Jag gick in på hm och där köpte
jag en klänning och en kjol as fint till sommaren, dock inte den klänningen jag ville ha.
Men har beställt den klänningen jag ville ha.
Sen så drog vi till Ica Maxi och handlade lite till ikväll, nice :D dum som jag är (nerå) så köpte
jag två choklad, kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle köpaså blev två och någon ny läkerol.

Efter det ville min mamma till Stadium och kolla på löparskor så var där ett tag..
Sen äntligen åkte vi hem och tog det lugnt och sen blev det att kolla på Indiana Jones filmen och nu är jag här.


Kanske tar kort på mina kläder jag köpte idag och lägger upp här på bloggen.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!