wiie

Jag har börjat tänka lite på det där med glass, hur underbart det är en varm sommardag
att bara sticka ner till ica eller en kiosk vid vattnet och köpa sig en glass.

Jag har ju några favoriter när det kommer till glassar och så..
I sommras blev det mest den dära sandwich eller hur den nu stavas.

Glömmer aldrig förra sommaren då jag och min kompis i Stokholm skulle åka på henne
moppe och så slutade den att fungera vid en uppförsbacke.. :O


Snart ska jag och min mamma åka och fika någonstans.. är ju så fint väder..
Sen när jag kommer hem blir det att plugga igen :D

Måste skicka in tre fyra arbeten i helgen, lycka till säger jag bara :D





Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

sv: tusen tack! :)

2011-03-27 @ 10:35:02
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: Amanda Matanovic

svar: Tack! :)

2011-03-27 @ 11:31:45
URL: http://ammm.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!