Sommar..

Hej!

Asså gud vad jag längtar till sommaren, håller på att spara massa pengar så att jag kan
göra massa saker i sommar.
Samlar alla mynt jag får när jag handlar och så, vet inte hur mycket pengar jag har men sist
när jag kollade hade jag runt 400kr i mynt. Har inte tagit en enda krona därifrån utan bara fyllt
på med flera mynt så tänkte försöka få runt 1000kr till sommaren då jag tar studenten.

Måste ju ha en del pengar så att jag kan ha lite kul i sommar och inte bara sitta inne på mitt rum
och kolla ut genom fönstret.. Brukar alltid vara så för mig den första veckan på lovet.. :(

Det lär jag nog fixa, hoppas jag =)


Minne



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!