today

Hejhej..

Jag uppdaterar typ aldrig här längre eftersom att jag skriver på en annan blogg.
Men jaa nu ska jag la skriva något vettigt,, eller aa vettigt och vettigt. Ska bli bättre att skriva här.

Imorgon är jag som alla andra torsdagar ledig från skolan, skönt de (:
Men ska ändå in till skolan och snacka med några lärare.. måste typ. (:
Har läst lite företagsekonomi idag så nu känns det som att jag kan allt som står där, erkänn jag är grym? haha



Vad ska man hitta på imorgon då? ska nog dra till slottsskogen och fota lite till projektarbetet jag har (:
Sen så ska jag nog hem och göra lite matte, fast det är ju bra att jag fattar något.. NOT

Någon som vill hänga med till fågeldammen någon dag? Snälla ? hah (:





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!